2011. január 23., vasárnap

Tegnap volt a felvételi. Úgy érzem, hogy jól sikerült, de közben egy csomót elrontottam xD Azután a pizzázás... Amikor bementük a LaRosa-ba -mert ugye ez a hely neve-, sikerült a terem sarkában talánom helyet, ami olyan sötét volt, hogy szerintem nem is látták, hogy ott vagyok...Mivel mindenki üvöltött, és meg se hallottak, úgy döntöttem, antiszockodok egy kicsit xD Az arcomba fésültem a hajam, kapucnit fel, fülhallgató elő, zene be, hangerő max, és elvoltam egy félórát. Aztán valaki megrázta a vállam, mert kijött a kaja. Innentől látszott, hogy nem csak én vagyok bekattanva, mivel Tamás a szívószállal beszélgetett, az egyik lány pedig elbőgte magát, hogy ő elb.szta a felvételit -.-' Próbáltam kicsit én is létezni, ezért viccesen megjegyeztem:
-Jajj, Flóri! Ne sírj, mert elfolyik a sminked xD 
Persze, ezt a viccet rajtam kívül senki nem értette, a vinnyogós lány mögülem -egyébként Stellának hívják...- szerint pedig 'vééégre ollyaaaan csajjjjszíííís' vagyok (értsd => Nem tartozom az osztály cicababái közé, aminek hála, alig tekintenek lánynak -.-''). Éés, ekkor betoppant az ofő... Én itt léptem le, mivel 'olyan késő van már'.

Mindezek után otthon egy újabb érdekes beszélgetést folytattam Tobival (később csak T.)
T.:  Szia
Én: Szia
(...)
T.:  Egyébként mi jót csinálsz?
Én: Kézimunkázok xD
T.: Óóó...:D
Én: Nem úúgy >< Csak Deidarán dolgozok.
T.: 0.0
Én: Ajj xD Mármint a cpre xD Nem kell mindent félreérteni
T.: Jólvan már :D

Néhány kép:

 


És a 'kézimunka' eredménye:

5 megjegyzés:

  1. Deidara cp-t csinálsz? :D én is épp azon dolgozok :)
    tavaszi MondoConra jössz?

    VálaszTörlés
  2. Igen azt csinálok, de sajnos nem engednek el:( De talán jövőre megyek :D Egyelőre a tesómmal szórakozgatunk ithhon xD

    VálaszTörlés
  3. Ja, és még valami: Nagyon jól rajzolsz, bár nekem lenne ilyen tehetségem *-* Néztem a deviantod, egyszerűen szuper :)

    VálaszTörlés
  4. majd remélem jövőre akkor összefutunk :D
    ami a rajzokat illeti, köszi kedves vagy és amúgy te sem rajzolsz rosszul :D

    VálaszTörlés
  5. És is köszi, te is kedves vagy:D És remélem én is:D

    VálaszTörlés