2011. január 21., péntek

Holnap felvételi... Elhatároztam magamban, hogy nem fogok izgulni, és ez be is jött. De van helyette más >.<  Mostmár úgy vagyok vele, hogy: Mi a f.szért kell megírni? Csak lehúzná a pontszámom. És ha élve túl is esek ezen az egészen, délután kötelező 'osztálybuli' :'D. Elmegyünk pizzázni, és nem elég az a tény, hogy az osztály felét utálom, és ők is engem, még az ofő is eljön -valószínűleg, de azért reménykedek...-, aminek hála, teljes káosz lesz. Nem lehet 'cúnán' beszélni -nem mintha ez nekem annyira hiányozna-, és előreláthatóan az egész egy katonai kiképzőtáborra hasonlítana, mint általában. Példa: Osztálykirándulás az ősszel... Mindenki jólérezte VOLNA magát, de az osztályfőnök az egészet elrontotta. És ha ez még nem lenne elég: Ezek után még van egy énekkari fellépésem -igen, énekkari...zenetagozat, pfújj-. És mire hazaesek gyakorlatilag félholtan, már vasárnap van -.-'
Kezdek visszaesni az 'emosztájlba'...megint... Már nem tudom, mit kezdjek magammal. Egyik nap leszívesebben leszúrnám magam a ceruzámmal, másnap pedigmár hiperaktív vagyok. Pszichológus? Á, a végén még őt is megőríteném. Fogjuk csak a kamaszkorra, majd elmúlik ez is.
Ennyi volt mára, pacsker :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése