2011. január 16., vasárnap

Hétvége és egyebek

Hú, egy hét van hátra a felvételiig... Hogy izgulok-e? Nem. Úgyis el fogom szúrni, nem kell, hogy még rosszabra sikerüljön az idegeskedés miatt. Szerencsére a magyart már 6. óta gyakoroltatja velünk a tanár, úgyhogy azzal nem lesz gond, de a matek... Az se nehéz, csak kevés időt adnak rá. Na de mindegy, nem is akarok rá gondolni. :D
A szombat nagy része azzal telt, hogy a gép előtt ültem és mangáztam -illetve, amikor nem volt net, kipróbáltam a 2010-es Mugent is-. A mai napot pedig arra szántam, hogy letöltsem a Shippuuden első 10 részét. Holnap-holnapután kiírom dvd-re, és amint vége a felvételinek, lekötö tesómat a tv elé, és közösen végignézzük az összeset ^^''

És a hét aranyköpése:

Én: Te, Berni, mi is a kedvenc állatod?
Ő : -*elmélyedve magában* A rágógumi rózsaszín...
Én: -Jó hagyjuk... De hogy jön ide a rágó? xD
Ő : -Egyébként a kutya.

Enyhe fáziskésés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése