2011. január 18., kedd

The End Of Your Life

Tudom jól, hogy már a csapból is ez folyik, de nekem is le kell írnom.

Először is beszéljünk a szervezőről... Eleve az interjúban, amit vele készítettek, látszott, hogy tökrészeg. És hogy lehet valaki ennyire felelőtlen??? Egy max 300 embernek fenntartott helyre több ezer főt bezsúfolni...? És kb. 4000 jegyet adtak el.
A biztonságiőrök... Legalább !!!30-nak!!! kellett volna lenni, de csak 10-et alkalmaztak, és úgy látszik, ők se voltak túl hasznosak.
Én sose szerettem a diszkókat -nem mintha 14 évesen annyi szórakozóhelyet megjártam volna-, még a 'sulidiszkóba' se mentem el. És felnőttkoromban is kerülni fogom az ezeket a helyeket, az ilyen incidensek után meg főleg.
Az a szegény három lány miket élhetett át :( Az emberek pedig, mintha ők ott se lettek volna, rohantak le a lépcsőn. Azt mondják nem volt késelés... De könyörgöm, szerintem nem sokan tartják akkora bulinak, hogy a diszkó közepén elüvöltse magát: 'Késelés!' . És állítólag most találtak egy kést is. Tovább nem is elemezném, a magyar rendőrség -ahogy eddig is...- el fogja tussolni ezt az ügyet. Ha meg nem, taps-taps nekik.

A lényeg: Figyeljen oda mindenki az ilyen bulikon, vigyázzatok magatokra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése