2011. január 12., szerda

:D

Na ez a nap is... Már ott rosszul kezdődött, hogy 6kor keltem -0. óra miatt-. Vagyis keltem volna, de az órám az éjszaka folyamán elromlott, így fél hétkor sikerült felébrednem. Azt se tudtam hol vagyok, gyorsan összepakoltam, ettem valamit, na meg felöltöztem és sprinteltem a suliba. Szerencsére odaértem időben...:D Első tesin kosaraztunk, én pedig megmutattam a nemlétező tehetségem. Össze-vissza passzolgattam, rohangáltam fel-le, mint valami idióta -.-. A második se telt jobban. Ugye megtanultunk ötödikben magasat ugrani. Most ezt el kellett felejteni, mert egy új technikát tanultunk...
Szemléltetném a remekművem:
1. próbálkozás: ráugrok a lécre
2. próbálkozás: ismét...
3. próbálkozás: átugrom a lécet, de beleakad a lábam és leverem -.-
4. próbálkozás: megint ráugrok a lécre...
...
Végre a 8-9. próba összejön. :D Aztán egy újabb sorozat bénázás jön, de ezt már nem részletezném. Ezek után földrajz óra jött, ott nem nagyon történt semmi -csak a Magyarországon élő kisebbségek arányából átmentünk biológia órára-. Föci után irodalom következett, és aztán ének. Nah, az ének nagyon jól telt. Miközben a többiek énekeltek, én csöndben alkottam a a pad alatt . Rajzolgattam egy kicsit. Hozzátenném még azt is, hogy első padban ülök, a tanárnő meg közvetlen előttem állt, és ő állva akkora kb., mint én ülve. Szóval úgy tűnik kicsit kihagytak az érzékszervei. Nem csak a látás, mivel közben a padtársammal egymáson röhögtünk -ő meg a tanárnőt rajzolta...- és észre se vette. Utolsó óránkon átestem egy fájdalmas németdolgozaton is... de kibírom.:D
Suli után kb. fél órán át kerestem a sulink gondnokát, aki végre levágta a lakatot a biciklimről. Már épp ideje volt, az a szegény bringa már vagy két hete ott rozsdásodik esőben-hóban. Persze a lánca le volt esve, így tolnom kellett hazáig. Amint otthon voltam, ettem egy kicsit, majd nekiálltam tanulni.
A mai menü: biosz, kémia, töri, matek, német, fizika

Hát ennyi volt mára. És hogy el ne felejtsem, itt a művem énekről :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése