2011. augusztus 31., szerda

Suli...

Ma volt az évnyitó, hurrá. Igazából várom a sulit, de ez valami borzalmas volt... Mivel összevontak 5 iskolát, így közel 2000 ember állt egy kicsi téren, délután 4-kor, tűző napon. Ja, és csak másfél órát álltunk ott, mondhatom, nagyon jó volt -.-'' Két oldalamon állt egy-egy osztálytársam, úgy kb. a rendezvény felénél mind a ketten kidőltek, szó szerint. 5percenként vitték az alsósokat az elsősegélyhez (igeen, még ilyen is volt, meg mentők, tűzoltók, rendőrség, szóval nagy felhajtás volt...). Aztán amikor mindenki elmondta a beszédét (mindenki = egy rakat politikus és az SzTE rektora), elmentünk az ofővel átvenni a könyveket. Mivel névsor utolsó vagyok, ezért én segítettem kiosztani a könyveket...vagyis anyum szerint befogtak közmunkára :D Ja, és természetesen latinkönyvet sem kaptam, mert mire hozzám értek, elfogyott ^^ Ssszuper ... Na mindegy, elvileg a héten azt is megkapom :D Miután hazacipeltük nővéremmel a sok cuccot, beültünk a sarki pékségbe, és betoltam 3 hatalmas sütit :3 Na d már kéne fürdeni, meg már éhes is vagyok xD
Jóéjt emberek!:D
Ui.: Búcsúzóul még egy könyvlista xD

2 megjegyzés:

  1. fú, ilyenkor örülök, hogy átmentem hatosztályosba.. nem kell parázni a sulitól, a tanároktól meg semmitől se.
    szerencsére nekünk a tanévnyitót reggel egy tanóra alatt elbonyolították, azaz 10 perccel utána kezdték, hogy beférjen mindenki (úgy 1000 fő) meg kicsengetés előtt 5-10 perccel előbb fejezték be..
    meglepő amúgy, hogy a nyelvtanon és az irodalmon kívül megegyeznek a könyveink :D azaz nekünk a föci és a töri is tizedikes, mert máshogy tanítanak :)

    VálaszTörlés
  2. Én most vagyok 10.S és kb össz-vissz van 3 tankönyvem :D (igazából csak 2 és 1 munkafüzet)
    Csak a rossz ebben az, hogy amiért nem kaptunk könyvet egész órán írni fogunk a füzetbe :S
    No neeem baj :)

    VálaszTörlés