2011. augusztus 9., kedd

Fuck off, society.

Lassan megyek aludni, mert ugye holnap folytatódik a csodálatos kínzássorozatunk (edzés....). De előtte még ezt le kell írnom.
Az utóbbi időben valahogy nagyon megutáltam az emberiséget, és persze leszarom, bármit is mondanak. Nem értem, hogy miért akar mindenki megváltoztatni. Miért lett normális, hogy a 13-14 éves lányok többsége úgy néz ki, mint egy plázakurva? Ja bocs, talán mert azok? Miért kellene szoknyát hordanom? És olyan fölsőt, ami gyakorlatilag semmit se takar? Magassarkút? 6 kiló sminket? Mert azt mondják? Bocs, van jobb dolgom, inkább maradok olyan, mint egy leszbikus, mint hogy rájuk hasonlítsak. Talán az lenne a normális, ha én is SP-t meg a kis barátait hallgatnám? Esetleg rohangáljak olyan fiúk után, akik még jóindulattal sem mondhatók férfiasnak? Vegyek partiszemüveget, hogy cukcsíhh és mencsíhh legyek? Inkább szeretném megtudni, hogy mire is való, és miért nem akasztották fel azt, aki kitalálta.
Öltözködés... Ciki, hogy nem hordok rózsaszín cuccokat. Legalábbis a többség szerint. A magassarkú sem vonz különösebben, a 'fiús' ruhákat jobban bírom. Azt akarod, hogy megváltozzak? Sajnos ezt beszoptad, nem fogok.:)
Viselkedés... Nem állok szóba akárkivel, nem teszem magam a *khm* pasiknak. Nem azzal töltöm a hétvégéim, hogy leigyam magam, hogy hétfőn ezzel dicsekedhessek. Kéne? Csak szeretnéd...:D
'Pasik'...Csak annyi a véleményem: kihalóban lévő állatfajnak számítanak.





6 megjegyzés:

  1. ezdehülyeség.. :S
    most azért mert nem picsulsz, ezért te lennél pont a kurva? hagyjukmár, szarni kell rájuk!
    ne érezd miattuk szarul magadat!

    VálaszTörlés
  2. Igazából nem érzem magam szarul miattuk. Sőt, egészen élvezem, lassan hobbimmá válik, hogy basztatnak, jó rajtuk röhögni...Bár néha idegesítőek, például amikor ott búgnak a hátam mögött, hogy ezt csináljam, azt csináljam, de leszarom.:D

    VálaszTörlés
  3. hmm. Igazad van, nem kell megváltoznod. Milliószor szimpatikusabb amit csinálsz vagy éppen nem csinálsz, mint amit elvárnak tőled, ami a "trendi" és "menő" és ami NEM Te vagy.

    Szerintem is szarni kell rájuk, mert ez két külön világ. Ami igazából van, és amit megteremtesz magadnak :)

    Szép estét!

    VálaszTörlés
  4. He :D
    Ez jó volt :)
    Én a helyedben lehet már megkopasztottam volna azokata ,,plázcsi'' cicákat xD

    VálaszTörlés
  5. Már terveztem, de nem éri meg:P Lusta vagyok... ^^'

    VálaszTörlés
  6. Na! Ne legyél már olyan lusta, hogy a szórakozást kihagyod XD

    VálaszTörlés