2011. augusztus 6., szombat

Edzések és egyéb hülyeségek

Igen, régen írtam...Miért? Nos, részben lusta voltam, de a reggeli edzések után valahogy nem is csodálkozom ezen.
Igaz, csak a héten voltak edzéseink, de az előtte lévő két hétben lelkileg készítettem fel magam.:D Mit is kellett csinálnunk? Kimentünk a város szélén lévő tóhoz, és 7-8 köröket futottunk. Aztán az erdőben is 3-4 kört. Nem lett volna gond, ha ez összesen nem 9-10 km lett volna. De sajna annyi volt... Aztán különböző feladatok 1-2 kilós medicinlabdával, hullahopp karikával (az utóbbiba beleugráltunk, aztán ki, aztán be, ki, be....). Utána hálistennek bementünk a strandra, bár én nem fürödtem, inkább rajzolgattam...:) Az jobban lekötött. Persze kicsit belementem a vízbe, de csak mert melegem volt. xD
Aztán tanúja voltam egy eléggé bonyolult szakításnak. Illetve csak az utóhatásának. Tegnap előtt (csütörtökön) egyik barátnőmmel szakított a 'pasija' (a srác 11 és fél-12 éves kb. -.-'). Utána lecigányozta a lányt a háta mögött és amikor megkérdeztük, hogy nem viselte-e meg a szakítás, vagy nem szomorú, azt felelte: ne, egy hét múlva lesz másik.  Én már úgy álltam hozzá, hogy leütöm a gyereket, nagyon felidegelt... Mindegy, hagytuk. Hazamentünk, végre leülhettem a gép elé! (kockaaaaa) Rögtön rámírt Barbi (a lány), hogy meg fogom ölni. Ekkor már rosszat sejtettem, és kiderült hogy újra összejött a sráccal. Itt elhatároztam, hogyha megint összetöri Barbi szívét, úgy megcsapkodom, hogy leesik a feje. És ezzel nem vagyok egyedül. Na mindegy, végülis nem rám tartozik.
Még fontos, hogy olvastam egy könyvet (illetve...könyvsorozat, 12 részes xD)... És beleszerettem! Nagyon jó, csak ajánlani tudom.

Ez a sorozat, most a 7. könyv elején tartok.:D
Na mára ennyi, sz'asztok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése