2011. március 10., csütörtök

Kézilabda *-*

Ma délelőtt voltunk meccsen Gyomaendrődön. Vittem magammal a rajzaim egy részét is, mert Barbi mondta, hogy meg akarja nézni őket :D A buszút valami katasztrófa volt, mivel a kicsikkel mentünk, és olyan rajzok is voltak nálam, amiket ők nem biztos, hogy akarnak látni (khöm-khöm...), de persze erősködtek, hogy 'Neeem, nem lesznek rossz álmaink' xD  Az első meccsen a hazai csapattal kezdtünk, és én kezdtem a kapuban -.- (Ááááhh... Utálok kezdeni ><). Szerintem nagyon jól játszottunk. :P A végeredmény 19-8 lett, nekünk persze :D (ajj de szerény voltam ^-^"). A második meccsen Bcsabával játszottunk, és peeersze itt is nekem kellett kezdenem, mert én vagyok a legidősebb kapus -.-' Ez már nehezebb volt, mivel a csabaiak között voltak idősebbek is (és jó nagyra is nőttek :DD) Elég szoros volt, de szerencsére megnyertük... 10-7 lett a vége. A két győzelemmel első helyen végeztünk, és kaptunk egy oklevelet is *-* Csak sajnos érmet nem...de mindegy. Elindultunk hazafelé... Hááát... Egyik oldalamról SP, másikról Fluor, előlem valami Lady Gaga féleség szólt...+ a füllhallgatóm sem tökéletes, így ez a három zene (már ha lehet annak nevezni...) a Grenma egyik számával keverve iszonyat jól hangzott. Most komolyan, próbáljátok csak ki XD Megöli az agysejteket.
Kb. egyre haza is értem, megebédeltem, és most itt ülök, és írim a blogom :P Ja meg még egy plusz infó: ez a blog nagyjából már az ötödik blogom... Mindet meguntam, de remélem ezt nem fogom, mert jól esik írni :D Na, bye ^^


Ui.: mostanában nagyon rákattantam a Grenmára, nem is tudom miért.xD  De tetszik *.*

5 megjegyzés:

  1. Remélem is, hogy nem unod meg :D Nem szeretnék újralinkelni folyton :D Amúgy Grat a győzelemhez.

    VálaszTörlés
  2. Grat a győzelemhez :D
    remélem egyszer Heves ellen is kiálltok, mert az egyik barátnőm (aki a padtársam is egyben) a csapatban játszik, ők jövőhéten mennek Gyöngyös ellen :)
    Remélem folytatod a blogírást :D nekem egy blogom van/volt, amit most csinálok, de naplót már próbáltam írni néhányszor és sose jött össze 1-2 hétnél további írás mert meguntam xD

    VálaszTörlés
  3. Köszi a gratulációkat, majd a csapatnak is átadom :D
    Lili: Én is remélem, hogy játszunk Hevessel, ezért is, mert mindig csak ugyanazokkal játszunk, és ez nagyon unalmas már :D Bár nem nagyon hiszem, hogy összekerülünk, mert másik korosztály, de ki tudja...? :)
    Azt pedig már elhatároztam, hogy a mostani blogom nem fogom megunni, talán annyira lusta nem leszek, hogy hetente 10 szót írjak:D

    VálaszTörlés
  4. hmm hát milyen korosztályban játszotok? :)
    én nem értek hozzá xD legutóbb normálisan hatodikban kéziztem edzéssel meg mindennel csak egyik osztálytársam olyan ügyesen dobott hogy tönkrement az egyik ujjam xD
    na szóval asszem nálunk a csapatban van nyolcadikos(1), kilencedikes(4-5) meg tizedikes néhány.. :D azért érdekelne ha lenne meccs :D

    VálaszTörlés
  5. Korosztály: hát épp ez az :D Nálatok 8-9-10, nálunk 6-7-8 :DD De a nagyokkal még mehetünk, csak nem tudom, összekerülünk-e. Mindegy, majd kiderül:)
    Ja és még azt leírom, ah már így belemerültünk, hogy talán jobb is, hogy az első szétment ujj után abbahagytad. Nekem végigtört szinte mindegyik, asszem 2-3 kivétellel :P És a térdem is tönkrement, meg a bokám... Szóval kész rokkant lettem. De hát nehéz magunkra vigyázni XD
    Na ennyit szerettem volna :P

    VálaszTörlés