2011. március 23., szerda

Egy újabb hatalmas hülyeség + mindjárt sírok :'(

Nos kezdem inkább a jóval, vagy nem is tudom, minek mondjam. Unatkoztam hétfőn... Á, az nem kifejezés, hogy unatkoztam! Inkább úgy mondom: szarrá untam magam!!! Ezért előkaptam a régi naplóm kulcsait (annak úgyis mindegy, először is, mert szétszakadt, másodszor meg, minden nyitja, csak AZOK a kulcsok nem), és guberáltam anyum ékszeresdobozából egy vékonyka bőrszíjat. Összeraktam, és tádááááá:

Nos kábé ennyi lenne a hetem jobbik része... De most jön az, amire elég csak gondolnom, és máris sírhatnékom van. ˇ-ˇ Egyik csapattársam (a másik kapus, Szasza, aki nagyon közel áll hozzám) kórházba került. Először vesemedencegyulladást diagnosztizáltak nála, és úgy volt, hogy holnap kijöhet, de aztán egy újabb kivizsgálás után mást találtak. Rosszabbat. Sokkal rosszabbat... A húgyhólyagjában nagy valószínűséggel daganat, vagy ciszta (aki nem tudja mi az: ITT) van, amit ki kell műteni. Amikor megtudta, hogy mi az igazi baja, teljesen összeomlott, sírni kezdett. Most Szegeden van, a héten műtik, ha minden igaz... Gyógyulj meg Szasza...

2 megjegyzés: