2011. február 21., hétfő

Hétvégi összefoglaló

Háát a múlt héten nem nagyon volt időm blogolni, így most foglalom össze a hét fontosabb eseményeit:D

Hétfő: Ömm... Hol is kezdjem... Matekból dogát írtunk, ami annak ellenére, hogy nagyon jól ment, elég szarul sikerült. -.- Pontosabban: sikerült megírnom életem ELSŐ egyes dolgozatát. Aztán az edzőnk nagyon beteg lett, kórházba is került :( És egy hétre új edzőt kaptunk. A pasas szakmai szempontból király edző na meg nagyon jó fej. De sajnos a többieknek nem nagyon jött be elsőre, a hét folyamán viszont sikerült megszokniuk :)

Kedd: Kapusedzés... Megesküdtem, hogy kinyírom Alexet.

Szerda: Na ez egy elég húzós nap volt. De végre megtanultam a kézenállást, amire nagyon büszke vagyok. Második órában megtudtam, hogy még AZNAP helyesírási versenyre is kell mennem. Hát bazmeg jókor szólnak -.-' Mindegy... Legalább elmehettem németről. Na szóval megírtam a versenyt, helyezést viszont nem értem el. Ehh... sok értelme volt elküldeni rá. Utána rohantam a sportorvoshoz, mivel ha most nem vizsgálnak meg, idén nem játszhatok :S Jó, megvolt ez is, utána edzés volt, szokásosan.

Csütörtök: Hát igazából semmi különös nem történt, az egyik osztálytársam leszúrt egy műanyag villával x''D

Péntek: Négy óránk volt csak *-* A gond csak annyi, hogy utána még matekverseny... (Edit: most nézem, 70 pontom lett... a... 150-ből x'''D). Utána este edzés, utána meg farsangi disznó diszkó a suliban, amit szokásomhoz híven kihagytam. Utálom a diszkókat, és jól is jártam, ugyanis ma hallom mi volt... Egy csávó végigjárta a csajokat azt mindenkit lesmárolt. Kössz, kihagyom -.-"

Szombat: Na ez már érdekes nap volt... Már azzal jól kezdődött, hogy hajnalban felrobbant fél üveg Cappy a szobámban. Megromlott egy éjszaka alatt, vagy nem tudom mi volt, csak az tudom, hogy olyan fél 3 körül BUMM. A drágaság mindent beborított valami nyúlós izével, aztán kb. 4 métert repült és az ágyam mellett landolt, hatalmas csattanás kíséretében. Még a nyaka is széttört, olyan erősen lökte ki a kupakot XD Utána nem tudtam elaludni, mivel ott csöpögött az a rohadék leve, vagy nem is tudom mije, valami narancssárga izé... Mellesleg úgy volt, hogy a szombatot a simsnek szentelem, mivel megfogadtam, hogy megdönötm Ciel rekordját. Ami persze nem sikerült. A nap nagy részében a maradványokat takarítottam, utána pedig belefogtam egy aznap hajnaltájt beköltözött hangyakolónia kilakoltatásával. Végül jutott egy 3 órám simsezni is :D Szóval a hétvégén megint nekiugrok :D

Vasárnap: Gyulán voltunk kupán. Sok érdekes nem történt, és annak ellenére, hogy eléggé ramatyul játszottunk, kiharcoltunk egy (szerintem) szép 2. helyet és a továbbjutást is. Talán még ami élmény volt Gyulán (már ha lehet annak nevezni), hogy megrajzoltam életem első yaoi-ját ... Nem is ez volt a vicces, hanem az, ahogyan a lányok néztek, miközben alkotok, amilyen élvezettel bámulták a rajzomat... Hát az valami haláli volt. Mondták, hogy 'fúúúúj, hogy tudsz ilyet rajzolni' meg 'fújjj olyan perverz meg undorító', de közben persze le se vették róla a szemüket. Mindegy, a lényeg az, hogy nagyon jót szórakozam rajtuk :D



És íme a művem:D
 

1 megjegyzés:

  1. cuki lett a rajz :D jó heted volt ahogy látom, nekem is hasonlóan telnek mostanában.. xD legalább nem unatkozik az ember :D

    VálaszTörlés