2012. február 25., szombat

HOTD - Zombiapokalipszis ecchivel vegyítve


Tavaly valamikor már egyszer végignéztem az animét, de néhány barátom hatására újra megjött hozzá a kedvem. A Higschool of the Dead igazából jó anime, de az ecchi engem rohadtul irritált :D Amikor bevágtak egy kivillanó bugyit, vagy melltartót, egyszerűen a hideg futkosott a hátamon. Gyűűűlölöm! >< Ellenben a vér, az akció, és a lilahajú kendo-bajnok lány mind pozitívumok voltak, amik úgy lekötöttek a gép elé, mintha egy csomag szikszalaggal ragasztottak volna a székemhez.
Az sztori adott: A világot ellepik a zombik, akik a semmiből bukkantak fel. Egy csapat középiskolás diák, miután iskolájukat megtámadták, és csaknem mindenkit megöltek, elindulnak a városba, hogy megtalálják a családtagjaikat, és eközben megpróbáljanak életben maradni.
Tulajdonképpen tökéletesen elmenne egy esti horrorfilmnek, mert a zombik egyszerűen k'rva ijesztőek, és ötpercenként ömlik a vér. Szóóval csak ajánlani tudom :D



6 megjegyzés:

  1. nekem sose volt bajom ilyenekkel, mint az ilyen bevillanó cuccok XD mivel lány vagyok, így nem különösebben vonzza a tekintetem, szal többnyire észre sem veszem XD ha meg annyira durva, mint pl. a narutoban konohamaru meg tsunade első találkozása (,hogy beragad tsunade mellei közé), akkor vágok egy ilyen -.-' fejet, de amúgy semmi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Konkrétan minden percben bevágnak egy ilyet: http://www.myanimesource.com/wp-content/uploads/2011/09/Highschool-of-the-Dead-Episode-7.jpg

      Törlés
  2. Amelyik kép ebben az animében nem +18 az akkor +18? xD
    (vagyis vagy erotikus vagy morbid)

    VálaszTörlés