2012. január 19., csütörtök

Mert még nincs elég könyvem. (Y)

Igen, új szerzemény. Karácsonyról még maradt egy kevés könyvutalványom (aminek a felét egyébként japán nyelvkönyvre költöttem...u.u), és beruháztam egy új könyvre, amit az előzőekhez hasonlóan valószínűleg megint 2-3 óra alatt kiolvasok...
Nos, bemegyek a könyvesboltba, nagy nehezen kiásom a könyvet 10 másik alól, közben majdnem magamra borítom a polcot. Persze, ez jellemző. Előkaparom a sulis táskám aljáról a pénztárcám, ezalatt a derekammal tett csodálatos mozdulatsor következtében csaknem fellöktem egy csajt. Ezután próbáltam eljutni a pénztárhoz, úgy, hogy lehetőleg semmit ne törjek el. És EPIC WIN! >< Fizettem, a mellettem álló idős néni elszörnyedve pillantott az új könyvem borítójára, erre gyorsan eltettem, még mielőtt megjegyzést tett volna ^^'
Természetesen a suliban is alkottam. Lementem Dorinával (padtárs :3) a kávéautomatához teát venni... Ez még oké volt, itt még nem csináltam felfordulást. DE! Amikor mentünk fel a lépcsőn...Uhh... Már fent voltunk a másodikon, és az utolsó lépcsőfokba bakadt a lábam. Borultam. És velem együtt a tea is...Q.Q Szerencsére  sikerült összeszednem magam, és a tea felét megtartottam. De csak a fél suli látta a kis mutatványomat. supán 3 évig röhög rajtam mindenki...Áhh, túlélem!:D
Mára ennyi volt, majd írok megint, ha valaki rá tud venni, esetleg megint olyan 'ügyes' leszek, mint ma :D
Gin--> OFFline


És még egy amv, aminek a zenéjébe beleszerettem *.*

4 megjegyzés:

  1. Olvass Rejtőt, hidd el, színesebben fogod látni a világot ;)

    VálaszTörlés
  2. Ha az tetszik, akkor ez is biztosan fog ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=cH-tKe1WHyg

    VálaszTörlés
  3. Kedvenc íróm Darren Shan, minden Mo.-on megjelent könyvét olvastam:D A Város trilógiát NEKED nagyon ajánlom:P

    VálaszTörlés