2011. október 2., vasárnap

Október 9. - Irány a MondoCon!

Gyakorlatilag 98%, hogy október 9-én drága nővéremmel ellátogatunk életünk első conjára.  Nagyon izgulok, végülis kész csoda, hogy anyumék elengedtek minket egyedül (puszi anyu, szeretlek *.*). Igaz, hogy nővérem már 27 éves, de nem mernek elengedni vele. Mindegy xD A lényeg az, hogy most nagyon örülök, bár félek is, mert eléggé parázom a tömegtől :DD
Remélem találkozom azokkal, akikkel már régen akartam... Tudom, hogy széép, pontos meghatározás, de túl sok ember nevét kellene leírnom, ehhez meg most lusta vagyok.
Szóval, irány a MONDOCON!

1 megjegyzés:

  1. hú, nekem is kéne már menni, csak egyszerűen vagy lusta/fáradt/nyűgös vagyok, vagy nincs időm :(
    még 2007ben voltam a tavaszi meg a nyári conon de azok is kurvajók voltak! :D szóval hajrá és csinálj sok fotót :D

    VálaszTörlés